???

Esselamu alejkum

 

Toliko se pitanja nadje u jednoj glavi da je skoro pa zanepovjerovati  da toliko toga moze stati u tako mali mozak!?

Babo,Naid i Cuva su nakon tri sedmice boravka u Bosni stigli jos prije 6 dana a ja nisam nasla za shodno napisati ni da su otisli. Obecala sam Esidu da cemo i mi letiti 🙂 da mu ovo dvoje neispijaju mozak kako su oni letili avionom i kako im je bilo lijepo kod dede. Icicemo i mi insaAllah. Oni su upoznali Davuda 🙂 glavne uloge u blogu roditelji.blogger.ba  :):):) i njegovu mamu 🙂 insaAllah, upoznacemo ih i ja i Esid!!!

Vrijeme godisnjih odmora je proslo,sad bi trebalo nesto da se i radi. Koliko god zapad bio organizovan i lahak za ziviti,zna biti itekako komplikovan. Iznerviras se na tolike negativnosti i nepravdu jer znas da zato imas pravo ali ga nedobijas 🙁 u Bosni opet nemas ni prava pa se i nenadas jer znas da od tog nema nista. Nezna se sta je gore, znati da mozes imati a nemati ili znati da nemozes imati i nemas 🙁   na hajr, tesko onom ko je ovisan o pomoci,blago li se zdravima, zahvaljujte na zdravlju nekad bi se mogli kajati sto niste.

 

Jos smo u istom stanu/kuci jer nasa opcina il se igra sa nama il su se presli pa nam dali nesto za sto su bili sigurni da cemo odbiti a ono bilo obrnuto. Na sta ce sve ovo izaci Allah jedini zna a ja vise snage nemam da se borim.

 

Esid k'o Esid, slusa,mali advokat, problemi sa stolicom su se malo smirili pa nam je lakse. Teta cuvarica u vrticu nam vec pomalo ide na zivce. Svaka joj sitnica smeta od zakljucavanja skina u koljenima,ispadanja sarafa iz skina u pregibu kuka do nekidasnjeg konstantnog curenja stolice koje uopste nije neka novost i to je vec trebala da zapamti da Esid ustvari nemoze kontrolisati rad svojih crijeva 🙁  Ali jok,njoj ocigledno nije jasno sve to a ko zna hoce li ikad biti. Nekad mi dodje da kazem "on vise nece dolaziti u vrtic jer ti predstavlja opterecenje"

Mislim, ako je zaposlena tu zbog njeg i upoznata je prije nego sto su je zaposlili, da se to dijete mora izmokravati, da se mora presvlaciti nekad i 10 puta na dan,da se mora presvlaciti od glave do pete kad je vrucina,kad se znoji jako puno… i milion drugih stvari, pa ako joj je to bilo previse onda nije ni morala da se prihvata. Mozda to za nju nije nista neuobicajeno da pita po sto puta ali zamene je jako iritirajuce slusati to ponovo i ponovo 🙁  Ako se prihvatis nekog takvog posla onda moras i biti spreman da imas problema i onih koji su za ocekivati i onih iznenadnih. Kod Esida se nista nezna :S

27/8 imamo redovnu kontrolu kod pedijatra, u najmanju ruku se nadam da ce se sjetiti da smo radili nalaze krvi za hormone i da ce konacno oko otga vise poraditi. Smilovala nam se i poslala odgovor prije odmora da cemo morati doci radi detaljnijeg pregleda i dogovora oko hormonalne terapije. Amaaaaan, kako ovo meni sve zvuci komplikovano, ili sam umorna pa mi sve ovo bude previse ili je stvarno zakomplikovano da se vise nezna ni ko pije ni ko placa 🙁

Sreca pa dolazi mjesec Mubarek Ramazana,elhamdulillah, dusi treba  da se napoji  a nista ljepse od ramazanskog serbeta-posta.Elahmdulillah elhamdulillah. Imamo jos nekih planova za aktivnosti u Ramazanu al o tome vas obavijestimo na vrijeme 😉

Vama,vasim porodicama i onima koje volite

Ramazan Mubarek! Molim ga Uzvisenog da vam primi odricanja i podari lijepi Dzennet,amin.

 

Selam alejkum

8 komentara

  1. Esselamu aleikum Eside mali braco. Pa kako si mi ti? Kad budes citao moju knjigu zajedno sa tvojima pisi mi. Ali na kraju RAMAZAN SERIF MUBAREK OLSUN i tebi i tvojima i nek Allah podari zdravlja i selameta na oba svijeta.

  2. Ramazan Mubarek, da vas Allah sve cuva u hajru i da vam ukabuli sve dove, amin.

    Jedan veliki selam iz Tripolija, Libije !

    P.S. Kroz ovaj blog sam vas zavolela toliko- da vas osecam kao da ste moji najblizi. Veliki selam Esidu, bratu njegovom i maloj sestrici od Iman iz Tripolija.

Komentariši